Ballibademin_21 Bebeğim 20 günlük doğduğu günden beri kurbağa pozisyonunda duruyor uyurken kucaktayken internette korkunç şeyler yazıyor lütfen söyleyin dizinde bebekleriniz öylemi yani kötü bişey mi bu
gunessenem Ballibademin_21 kucaktayken hatırlamıyorum ama uyurken tarif ettiğiniz şekilde uyuyordu birkaç ay boyunca elleri yukarda dizleri hafif kırık bacaklarının arası boşluk olacak şekilde hiç sorun olarak görmemiştim ben bunu o uyurken duzeltirdim şuan 20 aylık gayet sağlıklı normal yürüyor içinizi rahatlacaksa bir doktora götürün 🌸
Ballibademin_21 Lilybaby kurbağa şeklini düşünün sırtüstü o şekilde yatıyor kolları ve ayaklarını açamıyorum
Ballibademin_21 gunessenem maşallah.Ama benim bebeğim karnimdada öyleydi hep doğdu yine öyle açamıyorum bile dizini kolunu