Betul-08 Kızlar bebeğim bu ay sadece 100 gr almış çok moralim bozuk ne yapabilirim siz neler yaptınız bebeğim kız bebek 6500 kilo Şuan nasıl kilo aldırabilerim sadece anne sütü alıyordu doktor mama başla bu ay bi dedi nasıl içereyim bilmiyorum
Sedaalya Betul-08 benim kızımda o aylarda 200 gram falan almıştı 6.400 gramdı. Doktorum hiç mama demedi ama. Persentil tablosunda belki çok yükseklerde değil evet ama sınırların içerisinde her bebek toplu olmak zorunda değil ki. 6 aylık bir bebeğe de bu saatten sonra mama vermek kolay olmaz gibi
Betul-08 Sedaalya cidden bende anlamadım doktoru ilk defa gitmiştim sütün azdır diyor bana bugüne kadar doydu bu çocukta bu ay mı bişey oldu yani mama zorla veriyorum beğenmiyor zaten sütümde var anlamadım niye az almış