Herkese mrhaba..2,5 aylik oglum grcen hafta sumnet oldu ancak pipisinde yapisma olmus doktor yaglayip geriye dogru masaj yapin dedi 1 hafta sonra acilmazsa ben onu krem sürüp acarim dedi ancak ben cok korkuyorum hadi açılmazsa canı cok yanarsa ameliyat gerekirse diye kafamda deli sorular..boyle bir durum basina gelen var mı?