Gunesinannesii22 evet ama bizim gaz ağlaması değilmiş alerjiden ağlıyormus aslında. Ben 2 aydır sıkı diyetteyim çok sükür çözdüm süreci ama 8 aylıga kadar diyet devam edecek suan ek gıda döneminde de benim tespit ettiğim alerjisi olmayan seyler yedirebiyorum. Umarım alerjiniz cıkmaz ve sıkıntınızı çözsrsiniz cünkü cok zor bi süreç geçmiş olsun tekrar