4 ay 10 günlük bebeğim eve biri geldiğünde ya da biz bir eve gittiğimizde morarana kadar ağlıyor 2 haftadırr bu şekilde… Haftada anneanne teyze dayı vs görmesine rağmen onlarada böyle. Hiç bir şekilde susmuyor. Saatlerce ağlıyor meme kabul etmiyor. Ağlamaktan bitkin düşüp sallayarak uyutuyoruz. Buarada atak haftasındayız. Bundan dolayı mı böyle.
Veeee en önemlisi var mı bir hal çaresi
Yaşayan var mı bu durumu?
Ne kadar sürer böyle?
Çok üzülüyorum