1prenses1prens_ Çarşamba günü öğlen yatırdık hala yogunbakimda cumartesi pazar görüş yok muş arayıp bilgide vermiyor lar 😒😔 en azından arayıp durumunu bildirmeleri gerekmez mi 😪😪 40 imiz bugün çıkıyor o hastanede ben evde nasıl olacak böyle
Urasss13 1prenses1prens_ çok geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda evine gelir sağlığına kavuşur. Neyi vardı oğlunun
Ozzzzz 1prenses1prens_ allahım size güç kuvvet evladiniza da sağlık sıhhat versin inşaallah sağ salim evine gelir. Özel değilse ne sebeple yoğun bakımda. Ayrıca gerçekten de bilgi vermeleri lazım. Danışmayı aradınız mi
kolonyalimendil 1prenses1prens_ canım çok geçmiş olsun kendisi iyi olsunda unutulur bu günler.. biz tam 30 günlükken girdik yoğun bakım a bizimde 40ımız hastanede çıktı hep o minicik bedeniyle savaşıyor sen güçlü ol diye teselli ettim kendimi geçiyor herşey o iyi olsun yeter🌼
beren165 1prenses1prens_ benim bebrğim doğumdan hemen sonra enfeksiyondan girdi 3 günlük yoğun bakımda doğru düzgün kokusunu bile alamadım hayırlısıyla kavuşuruz bebişlerimise içinizi fersh tutun sütünüz kesilmesin üzülerek
1prenses1prens_ İçim darlaniyor 🙄🙄 kızım umuttepede yogunbakimda yatarken hergun arayıp bilgi veriyorlar dı. Burası ne biçim bir hastane anlamadım 😔😪
Urasss13 1prenses1prens_ geçer inşallah gönlünü ferah tut bol bol dua et. Benim anlamadığım neden bilgi vermiyorlar senin çocuğun sonuçta bunun cumartesisi pazarı yok ki tabi ki merak edeceksin. Danışmayı aradın mı
1prenses1prens_ Ozzzzz pazartesi burun tıkanıklığı için götürdüm doktora birseyi yok burnunu açık tut sürekli dedi bende evde burnunu açtım vs salı sabahı öksürüğü başladı bende acile götürdüm meğersem ciğerleri enfeksiyon kapmış apar topar yogunbakima aldılar.. 😒
kolonyalimendil Sedarelll gece inlemesi vardı sabahta ateşi vardı vücudunda ama alnında yoktu aşı da oldu sonra eve geldik ateşi iyice çıktı zaten gittik hemen yoğun bakıma aldılar