Deletedmom_39 benimki 9 aylık daha altını yatak olarak kullanmadık henüz, zaten ikinci çocuk düşüncesiyle değilde ıvır zıvırları toparlar diye o şekilde almıştım şu an iyiki almışım diyorum. Dolabı üç kapaklı yetmiyor, küçülenlerini nevresimlerini battaniyelerini yorganını her şeyi oraya koyuyorum baya bir şey alıyor içi. İki çocuk için bence bilmiyorum yine de kullanmam herhalde biri gece yataktan inerken diğerini ezebilir falan. Her halükarda ayrı yatak yapardım