Ruveydaa Kızlar 10 günlük bebeğim var, Kaç saatte bir emzirmek lazımmm acaba. 40 dkda bir dediler ama uyanmıyor ki o zamanda. Emmek istemiyor emdigini tukuruyor. Bilgisi olan var mı acaba
Deletedmom_110 Ruveydaa 3 günlük bebeğim saat başı emdiriyorum sarılık nedeni ile 2 gün gece mama takviyesi verdim sindirimi uzun olduğu ıcın 2 2.5 saatte bir veriyordum. Şükür sütümde arttı dünden beri mama almıyoruz goguslerım çok acıyor :(
RobinScherbatskyy Ruveydaa en fazla 2 saat arası olması lazım ama 2 saati beklemeyin sık sık emzirin hem emzirdikçe sütünüzde çoğalır
AviL06 1 aylık bebeğim var. Doğum yaptığımda hemşire 3 saatte bir 30 ml kadar emzir demişti. (Eskiden 2 saatte bir derlermiş.) Ben de 3 saatte bir vermeye başlamıştım. Şimdi bebeğim 3 saati de geçirmiyor. Erken acıkırsa doyuruyorum yoksa en fazla 3 saat bekliyor sonra süt veriyorum 😇🌹