Merhaba arkadaşlar, benim merak ettiğim bir konu var, 11 aylık bir kızım var, bugün evde kendim ölçtüğüm de hem kilosu hem boyu persentil de %97den büyük, presentil de boy da kilo da 98de çıkıyor, iki değer hemen hemen aynı sayılır bu orantılı olduğu anlamına geliyor onu merak ediyorum, mesela persentilde kilo %98 de boy %50 de olsaydı bariz bir orantısızlık olurdu. Ama bu şekilde ikisi de aynı değerde olunca normal mi kabul ediliyor yoksa normal değil mi?