doruk2022 Ben 9 ay kullandım, ondan önce kolay kolay yorulmayan biriydim ama ilaç bitikten sonra benim de enerjim bitti çabuk yoruluyorum, bir dönem eklem ağrısı yapmıştı kullanırken sonradan geçti, bir de kullandığım dönemde duygusal hassasiyet sinir vs olmuştu. Bence gerçekten sivilcelere tahammül edemeyecek noktadaysanız kullanın zor bir ilaç