Merhaba arkadaşlar 2-3 gün içinde hem devlet hem de özel hastaneye gitmek zorunda kaldık ama iki tarafta sağlık çalışanlarının hiçbirisi maske takmıyordu. Çok şaşırdık nasıl koruyorlar kendilerini bir de bu hastalık döneminde bilen var mı ? Varsa biz de yapalım aynısını 🥲🥲