aysenurzumra merhabalar 4 aylık kızım var sütüm çok azaldı bugün aptamil verdim biberon almıyor ne yapacağımı şaşırdım öneriniz varmı?
mervemik aysenurzumra ben de geçen hafta mama desteğine başladım(4,5 aylık) eds ile veriyorum memede. Gayet güzel içiyor