Bende reflü diye başlık açtım az önce, başlarda su gibi kusuyordu şimdi peynirimsi kusuyor ama sürekli kusuyor bugün bide ağzından burnundan kustu bende uyuduğu için gazını alamıyordum bi sefer alıyorsam bi sefer kalıyordu gazını alsam uyanıyo huysuzlanıyo zor bir sürece girdim kısır döngü nolcak bilmiyorum. Saatte yarım saatte bir emiyorsa sindirilmiş besinle sindirilmemiş besin karışıyomuş ondna kusuyomuş internette de böyle yazıyo kontrolümüz perşembe şaştım kaldım ve daha çok küçüğüz 17 günlük