15 aylık oğlum sürekli elimden tutup beni evin içinde dolaştırıyor. İnanın hiçbir iş yapamaz hale geldim. Çocuğa yemek bile yapamıyorum. Sürekli elimden parmağından tutup beni çekiştiriyor. Evin içinde tüm gün dolanıyoruz. Normal mi? Sizin de bebekleriniz böyle mi?