Kızlar geceden beri 3 tane serum yedim.. ateşim düşmüyor hastanede düşüyor eve geliyorum aynı. Duşa girdim o bile nafile. Antibiyotik verdi içiyorum o da etki etmedi. İshal bı yandan. Kanda enfeksiyon çıktı Öneriniz var mı ne bu hastalık iyi gelen şeyler varsa önerinize açığım 🥺