Bebekoglumata Anladığım kadarıyla kıvamı koyu bir mama. Akış hızı fazla olan biberon kullanmak mı gerekli ? Birde kabızlık gibi bir sorun yaşadınız mı
gzdsahin Bebekoglumata ben oğluma kullanmıştım canım kabızlık olmadı sürekli içtiği biberonla devam ettim ama oğlumu zayıflattı o yüzden bırakmıştım
Bebekoglumata gzdsahin ben sma kullanıyorfum o çok sıvı bir mama ama :( zaten reflüden dolayı ne içerse kusuyor sıvı olunca daha çok çıkıyor
Guldas Biberon başlığı biraz geniş olmalı kusmayı engellemesi için kıvamlı bir mama. Kabızlık yapmıyor. Öyyle biir sıkıntınız olursa mamaya zeytinyağı ekleyin.
tczehra biberonun başlığını ya biraz geniş al veya elindeki biberonun başlığını biraz genişlet canım birde eğer kabızlık varsa aptamil ar nin içine azcık zeytinyağı koy düzelir.
nurcanco [bilinmeyen] evet kusmayı engellemesi için kıvamı yoğun bir mama o yüzen biraz geniş bir biberon ucu gerekiyor. sindirim sıkıntısı yapmıyor hiç endişe etmeyin