Gunes789 Gaz için bu şurubu önerenler vardı kullanan arkadaşlar kaç ölçek kaç kere kullandığını söyleyebilir mi? 3aylık kızım
jelybon Gunes789 Bize doğduğu gün verdiler bu şurubu. Günde 4-6 kez 2.5 ml kullanıyoruz. Şu an 2 aylık olduk hala aynı devam ediyoruz
Egeadam Emziriyorsanız , 1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı kimyon ve şeker katıp kaynatıp ılıtıp için, sizi emdikçe gazı gider. Çok çok gazlı ise yarım çay kaşığı verebilirsiniz ben o şeklde kurtuldum.
Fatma333 Kullandım ama dikkat et midede Reflü yapıyor ve mide kapakçığı açık kalıyor bu tür ilaçlarla bu da hep kusmasina yol açıyor eğer gazlı bir bebeğin varsa her yemeyinin arkasına anason çayı demle ve iç bir tatlı kaşığı anason ve bir su bardagi kaynat ılıt ve iç aşırı rahatlıyor bebek tavsiyem ve ben böyle 2 aylıkken gaz sorunumuzu yendik çok şükür şimdi 7 aylık