Arkadaşlar uzun zamandır bebeğim için oje sürmedim ve hamileliğimi öğrendiğimden beri saçımı boyamadım şimdi bebeğim bir aylık hem oje sürüp hem saçımı boyatmak istiyorum ama bebeğim için tereddütteyim bu konuda bilgisi ve fikri olanlar paylaşabilir mi?? Kuaförler dahil ikilemde kalıyorlar kimisi boyat bir şey olmaz diyor kimisi kimyasal madde içerdiğinden dolayı ikisi de zararlı diyor kestiremedim??