Mahinurr Kızlar kızım 4 ay 15 günlük.45 günlükken kalça çıkıklığı ultrasonu çektirmiştik normal çıkmıştı ama şu an dikkatimi çekti eklem yerlerindeki çizgiler eşit hizada değil.bacaklarını hareket ettirirken zorlanıyorum özellikle sol tarafı.pedal çevirme hareketini rahat yaptırıyorum ama ikisini aynı anda hareket ettirdiğimde sol bacağını kasıyor yaptıramıyorum.bacakları kilolu biraz da ondan da olabilir mi?kalça çıkıklığı olanlarda bu belirtiler mi var yardımcı olursanız sevinirim
Freg Merhaba benim kızım da şuan 4 aylık kalça ultrasonuna gittiğimizde kalça çıkıklığının olmadığını ama tedavi edilmezse ileride meyilli olduğunu söyledi doktorumuz bacaklari ve boğumları eşitti ama yana dogru açtıgımızda tam gitmiyordu ultrasonda sol bacagin derecesi düşüktü 40 gün pavlik bandajı kullandık çok şükür o zorlu günleri atlattık insallah böyle birsey yoktur çocuğunuzda ama 6 aydan sonra tedavinin zor oldugunu biliyorum henüz daha sütken acilen gitmenizi öneririm