Kubrayldz52 Kızlar bebeğim 5 aylık geçen ay ilk kez regl oldum ama bu ay 6 gün geciktim bugün test yaptım negatif çıktı ama korkuyorum ya tekrar hamileysem diye. Benim gibi olan varmı ?
kuzeyanne_ Kubrayldz52 canim hormonal seviyeden dolayi oluyor.Bende bebegim dogduktan sonra 4 ay gunu gunune adet olmustum ama 5 ay 8 gun gecikmistim.Doktora sormustum normal dedi.Hala sut uretimi oldugu icin vucutta hormonlar degiskenlik gosteriyor demisti