Merhaba sevgili anneler size bir şey danışmak istiyorum bebeğim doğduğundan beri bana yapışık benden başka hiç kimsede durmuyor evde babası olmasına rağmen yemek yaparken dahi paçalarıma yapışıyor babasıyla en fazla 5 dakika geçiriyor ne duş almaya ne nefes almaya hiçbir şekilde vaktim yok ve hala emiyor emmeyi artık kesmeyi düşünüyorum sürekli anne meme sürekli meme emme inanın bunaldım bunu sadece ben mi yaşıyorum başka çocuklarda böyle mi inanın hiçbir şekilde peşimi bırakmıyor ya ne olur düzelecek deyin . O kadar bunaldım ki gerçekten böyle imdat diye bağırmak istiyorum ya