fulymom bana ebe 4.5 ayda başlayabilirsin demişti ama doktorumuz düzeltilmiş ay dediği için 5.5 aylıkken tadımlara başladık 30 haftalık doğmuştu kızım hareketleri vs hep düzeltilmiş aya göre ilerledi 8.ayda kendi ayını yakaladı 1 yaşında düzeltilmiş ayı yakalar demişlerdi