8 aylik bebegim acidan öfkeden sinirden falan değil baya baya eğlenerek ve keyif alarak örümceğin içinde son sürat koştura koştura Bi o odaya Bi bu odaya ve 7 sokak öteden duyulacak şekilde çığlık atıp duruyor ve asla yorulmuyor🤣 hiperaktivite bozukluğu olabilirmi? Çok geveze sürekli ağzında laf geveliyor babildiya babildaya bağırıp duruyor bazen süper dadidaki buğra gibi hirliyor sonra kendi sesi olduğunu keşfedip tekrar tekrar yapıp kendini dinliyor ve çok eğleniyor 🤣 bu durumu yaşayan var mı? Yani izlerken gülmekten alikoyamiyorum kendimi ama Bi yandan da hiperaktivite mi acaba diyede düşünmeden edemiyorum. Emeklemeyi bilmiyor ama asla koyduğum yerde bulamıyorum yuvarlana yuvarlana takla ata ata uzunca Bi yol katediyor 🤣🤣🤣🤣 benim gibi kulağının zarı patlayan anneler varmii?