Merhaba. Evde 5 yaşında kızım kreşe gidiyor ve devamlı hasta maalesef. 35 günlük bebeğim 2 3 gündür öksürüyor. Burnunu devamlı açık tutmaya çalışıyorum. Başka herhangi bir hastalık belirtisi yok. Ateşi de yok. Acaba hastalık olmadan yeni doğanlarda öksürük olabilir mi?