Sizlere birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim bebeğim aşırı gazlı ve hala bir çözüm bulamadım gündüzleri uyumuyor sürekli ağlıyor sakinleştirmeye çalışıyorum uykusu var aslında esniyor gözü kızarıyor gazdan uyumuyor büyük ihtimal birde atak dönemi oluyor diye okudum googleda o da eklendi üzerine aslında sürekli ağlaması vardı şimdi daha bir huzursuz kucağımdan başka yerde de yatmıyor geceleri de uyumak istemiyor çok yorgunum neler önerirsiniz gazlı yiyecekde yemiyorum gaz uykusuz olması hem bebeğimi hem beni yıprattı 😞