Merhaba anneler, bebeğim 5 gün sonra 7 aylık olacak. 1,5 ay önce ek gıdaya geçtik aynı zamanda atopik dermatit egzama var bebeğimde. Son 5-6 gündür 6-7 saatte bir hatta bazen 8-9 saatte bir 60 cc mama içiyor hiçbir şekilde mama içiremiyorum. Biberonu tamamen ağzıyla itiyor. Gündüz uyumuyordu uyuduğu zaman içiriyordum rahat ediyordum ama artık uyurken mamayı verdiğim anda gözlerini açıyor. İki gündür geceleri 4-5 e kadar uyumuyor yine mama yemiyor. Gündüzde uyumadığı için çok huzursuz oluyor çok zor uyutuyorum uyuyunca da hemen uyanıyor. Damağına baktım minnacık şişmiş öyle belirgin diş için damak şişmeside yok. Bu ay sanki kilo verdi. Ek gıdada diğer annelerin yedirdiklerinide yediremiyorum çoğu sebze ve yumurta sarışına alerjisi var. Mama da içmiyor artık çıldırma noktasına geldim. Alerji testi yapmıyor doktorlar da nelere alerjisi olduğunu da bilmiyorum ona göre yediriyim dicem. Çocuğum sabahın 6 sından akşam 4:30 A kadar 120-150 cc ya içti ya içmedi açta içmiyor mahvoldum kaç gündür napıcağımı bilemiyorum. Siz nasıl başa çıktınız bu durumla? Yada ne yapmam gerekiyor? Nolur doktora götürün demeyin istanbulda götürmediğim doktor kalmadı hepsinden nefret ediyorum hiçbiri yardımcı olmuyor bildiklerimi yaptıklarımı söylüyorlar hep