3buçuk aylıkken ben diyete başladım, 10aylıkken geçmişti alerji testinde çıkmadı yavaş yavaş açtı doktorumuz ürünleri, hemen hemen o sıralarda emmeyi de bıraktı sonra kısa bir süre alerji maması denedik ama içmedi onu, zaten süt ürünleri açıldığı için normal mamaya geçtik sonra, kabız değil ama sürekli ishaldi benim kızım, egzaması vardı başlarda doktorum o zaman ağır bir diyet olduğu için başlatmamıştı diyete kan gelince kakadan başlamamı söylemişti, 3buçuk aylıkken kan geldi öyle başladım ben, domates ve kakaoya da vardı mesela alerjisi ama onlar çok hızlı geçti, eğer gerçekten hiç tüketmezsem bu ürünlere alerjilerin geçeceğini söylemişti doktorum elimden geleni yaptım ama zor bir süreç süt ve yumurta çıkınca yiyecek çok bir şey kalmıyor geriye, vitamin alıyordum hep