Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık doğumdan itibaren göğsümde cok derin yaralar vardı buna rağmen iki göğüse de aynı vakti ayırmayarak da olsa bebeğimi hep emzirdim ancak kilo alımı düşük olduğu için doktor tavsiyesiyle mama da kullanıyorduk en başından beri tam yaralar geçti düzenlice emzirebilirim ve belki sütüm artar mamayı keserim diye düsünürken sol göğsümde apse çıktı bu da sütü iyice baskıladı muhtemelen bunun stresiyle sütüm iyice azaldı doğru orantılı olarak mama miktarını arttırmak zorunda kaldık aynı zamanda azıcık olan sütümü de sağıp biberonla vermeye başladım bu 5 günlük bir olay biberonla mama içmek kolayına gelen ve karnı çok daha iyi doyan bebisim artık memeyi tutmak istemiyor inatla tutturursam tutturuyorum 5 dk emip ağlayarak geri bırakıyor bu kısır döngüden nasıl kurtulucam sütüm nasıl artıcak biberonu nasıl aradan cıkarıcam bebeğim emmeyi çok seven bir bebekti onu nasıl tekrar mutlu bir şekilde memeye döndürücem lütfen yardım edin kizlar 🙏🏻