Minikkusum2019 Kızlar omurilik eğriliği var sırtımda Doktor yüzme önerdi Ama korse takma dedi böyle olup geçen varmi ya aşırı belli artık kamburlugum çok kötü özgüven eksikliği var kendimi hiç beğenmiyorum ve sırt ağrım oluyor dik durmaya çalıştikca
Minikkusum2019 asyakusunannesii benim de öyle doğum ve emzirme döneminde heleki kolik bir bebek di sırtım iki kat kambur oldu siz doktora gititnjz Mi
asyakusunannesii Minikkusum2019 evet gittim korse vermedi egzersiz önerdi ama ben korse aldım daha yeni kullanmaya başlıcam
Tatli_Bir_Anne_ Minikkusum2019 düşünüyordum. 2.5 ay oldu doğum yapalı çok aşırı ağrılarım var ve kamburlastim. Ne doktoruna gittiniz