bunemeselaa ikizannesi4242 bizde 5 ayımızı doldurduk. Ben haftada 1 kez mahallede markete çıkarıp turluyorum. Piskolojik olarak korkutugum için çıkamıyorum dışarı kimseye gidip gelemiyorum nasıl aşıcam bu durumu bilmiyorum bebem dışarı yüzü ne bilmiyor resmen.
Tugba323232 ikizannesi4242 relax olmak lazım bence. Tabi tedbir alın. Biz 6 aylığız. 2 aylıkken tatile gittik 😄
ikizannesi4242 bunemeselaa al benden de o kadar bacım . Eşim köye falan gitmek istiyor ama hastalayacaklar diye gitmek istemiyorum ben . Sürekli tartışma çıkıyor bu yüzden. Ama artık yavaş yavaş markete parka çıkarıcam kısa süreli
bunemeselaa ikizannesi4242 ben destek almaya karar verdim benim aşırı derece de çünkü evime de kimseyi sokmuyorum bende kimseye gitmiyorum 1,5 aylıkken bronşit geçirdi yatıracaklardı ondan beri kaldı üstümde aklım çıkıyor