Doğum yapalı 42 gün oldu. Doktor kontrol etti. Dıştaki dikişler düsmüs ama bir yerde pirinç tanesi gibi bir et oluşmus dikişlerin olduğu yerde😔 Tahareti yaparken elime geliyir sanki pişik olmus gibj aciyor normal mi? Normal doğumdan sonra hiç doğurmamus gibu olmam gerekmiyor mu hala acıyor orası:(((