Merhabalar annelerim 16 aylık bebeğim var ve 1 lokma yemeği zor yediriyorum yani çok nadir 3 4 kaşık çorba veriyorum be devamı gelmiyor zaten kahvaltı denen bişey yok katı olarak da bi yemek yemiyor sadece anne sütü alıyor böyle bi deneyimden geçen annelerim düşüncelerinizi ve deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun kalırım ilaç tavsiye eder misiniz bilmiyorum ama bitkisel olarak bi deneyiminiz oldu mu takviye edici şurup alacağım ama onunla ilgili da bi bilgim yok sizden yardım alamazsam son durak özel doktor bu ekonomide de zor ama bebeğimiz için herşey yapılır tabiki sonuna kadar okuduysanız çok teşekkür ederim şimdiden yorumlarınız için