Kan ilacına başladık. İlacı içer içmez alt dudağı şişti. Doktoruyla konuştum fotoğraf attım. Çok şiş değil başka bir yerinde bir şey var mı dedi. Vücudunun başka bir yerinde başka bir şey yok. İlacıda kustu. Şimdi emip uyudu. İki saat geçti. Buraya gelmenize gerek yok dedi ama içim içimi yiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?