Gamze225 Merhaba hanımlar sezeryan doğum sonrası gaz problemi yaşıyorum gazı tutamıyorum ve sürekli gaz çıkartıyorum aynı sorunu yaşayan var mı
Gamze225 kbrsuzen24 koku bende yok sadece gaz var tutamıyorum da toplum içinde olsa çok ayıp ne yapacağımı bilemiyorum çare bulan var mı