Busraservet Kızlar doğum ve süt parası için başvuru yapmak gerekiyor mu gerekiyorsa nereye yapılması gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi
hasanurasiiimm Busraservet ben doğum yardımı aldım sadece 300 tl . Onun için de aile bakanlığına başvuruyorsun . Form doldurtuyorlar. Süt parası sadece çalışanlara veya eşlerin maaşına ek ücret olarak yatıyor diye biliyorum yanlışım olabilir .
Habibe08 Busraservet daha bir ay once basvurdum bilmiyodum bende valilikte aile sosyal bakanligindan basvuruyosun süt parasini da dediler de ben hatirlamiyorum 300 lira yatcak 25inden sonra bana 1 cocuk icin 2 tane icin 400 tl veriyolar
Merveeemeeliss Busraservet biri doğum yaptığınızda otomatik olarak yatar diğeri için doğum belgesiyle sgkdan başvuru gerekiyor tek çocuk için iki ayrı yatar 300 ve 313 tl kadar
Almilam07 Busraservet süt parası emzirme parası olarak geçiyor ona hastaneden çıkış yapılırken başvuru yapıyorlar zaten doğum parasına ya sen ya da eşin sosyal yardımlaşma ya gidiyorsun annenin ve bebeğin kimlik fotokopisiyle başvurudan 3 ay sonra yatırıyorlar
Balkupum2505 hasanurasiiimm ewt bacim yanlış biliyosun süt parasini calisan calismayan butun anneler alabiliyo diger yardim 300 tlyide herkes alabiliyo🤗
Balkupum2505 hasanurasiiimm ben hic bir yere basvurmadim bacim. Zaten hastane raporuyla nufusa gittiginizde kaydi oluyo
Mehtap-37 Nasıl otomatik yatıyor ki ben devlet memuruyum bi kere gittik kurumunuza başvurun dediler 6 aylık oldu çocuğum daha yardım alacağız