Atahaninannesipnr Kizlar oğlumun halısını yikicam ama makinada yıkanmaz dio yikasam ne olur bu uyarıya rağmen yıkayan varmı acaba siliyorum ama temiz olmuyor
-_-hUysUzvetatlikadin Atahaninannesipnr nasıl bir hali belki şekli bozulur belki makinede yıkarken alt tabanı sökülebilir renkliyse belki renk verir
elizabeth Atahaninannesipnr üstünde desen falan var boyaları çıkabilir diye yazmışlardır. Benim halılarımda ince halı ben yıkıyorum makinede ama yıpratıyor. Alt kısmında ki plastik taban parça parça oldu mesela 😀
Atahaninannesipnr -_-hUysUzvetatlikadin beyaz deri taban 11 m kalınlığında aslında evdeki halilarimi yıkıyorum ama bunda elde silin yazıo makinada yıkanmaz yazio ne alaja anlamadım illa talimata uymayan vardır die düşünüyorum ama bı soruyum dedim
Atahaninannesipnr elizabeth üstünde gri bi ufak deseni var yikicam valla öyle boya aticak bişey falan yok 30 derrce sıkma yapmadan ne olabilirki
elizabeth Atahaninannesipnr valla bi şey olmuyor gerçekten 30 derecede 1 saatlik programda yıkıyorum ben de. Dediğim gibi sadece uzun vade de o altında ki plastikler parçalanıyo o kadar.