BihterZiyagil_ Kızlar geçen ilk defa balık yedi çok çok sevdi iştah da açık maşallah. Ton balığı versem uygun olur mu acaba 15 aylık
-_-hUysUzvetatlikadin BihterZiyagil_ iyi değil deniliyor ben denemiştim sadece tanına baksın diye kendimize yaparken bir çatal veriyorum sadece ama zaten beğenmiyor balığı sevdiyse ne güzel maşallah 😊
BihterZiyagil_ -_-hUysUzvetatlikadin valla kızım 5 yaşında ağzına sürmüyor çok üzülüyorum. Oğlum sevdi çok şükür iki gün önce kızımın bu yaşına kadar yemediği balığı tek oturuşta yedi 😄 inşallah böyle devam eder