Son123 Ataerkil bir toplumuz. Son yıllara kadar hep erkek çocuk daha kıymetliydi. Hatta bazı kesimlerde kız evlattan bile sayılmazdı soyu devam ettiremediği için, miras hakkı bile tanınmazdı ki hala bu zihniyette olan sayısı oldukça fazla.
Bırakın geleceğin kadınlarına, annelerine böyle bir pozitif ayrımcılık yapılsın. Kadınlar artık kendilerini önemli ve değerli hissetsin. Bunun tohumları da çocukken atılsın.