Didem2 İyi günler kızlar bugün 82 günlüğüz destekli oturmaya başlamalı mıyız sizce ve kanguru kullanmaya başlayalım mı sizce?🙂
MotherHoney-S- Didem2 3 aydan sonra çok kısa destekli oturma tavsiye edilir Ay tamamen desteksiz oturabilsin diye Osman gönulal var YouTube da Dr onun videosu var bununla ilgili tavsiye ederim Ben 3.5 aylıkken kısa kısa oturttum Ama kendı oturma pozisyonuna geliyordu Yatarken oturmaya çalışıyordu yani bu hazır olduğunu gösteriyor Kanguru 3 aydan sonra öneriliyor tabi M şeklinde oturacak ayına uygun kanguru seçimi yapılacak
pitircikk Didem2 ne yaptınız başladınız mı merak ettim. Bebeğim tam 3 aylık ve kayınvalidem bugün kucağında oturtmaya başladı hatta koltukta destekli oturttu 5-10 dk kadar. Bana biraz erken gibi geliyor ilk çocuğumda 4 aylıkken başlamıştım ben