Kahvelianneee Kızlar Sağlık Ocağında bi kadın bebeğimin yüzünü görünce madecassol sür iyi gelir ben sürüyorum dedi🙄bebeğim 5 aylık daha yüzünde öpmeden kaynaklı küçük pütürlük var onun için söyledi 🤷🏻♀️ bilgisi olan var mı gerçekten kullanılır mı?
Show_must_go_on Kahvelianneee pişik için ve yetişkin yüz lekesi için kullanılıyor biliyorum ama bebek yüzü için bilemedim 🤷🏼♀️ Doktorunuza sormadan sürmeyin derim bebiş sonuçta
biryazmasali Kahvelianneee benm bebeğimdee 8 aya kadar ergenlkte gbi sivilce gbydi yüzü doktor bişey kullanma çok rahatsız olursan krem önerrm dedi ama ben istemedimmm bence uygun olmaz o biyükler için