Arya34 Arkadaşlar kızım 18 aylık mama.ile besleniyor geçen kontrol amaçlı getirdiğimde Doktor gece beslenmesini bırakmamı söyledi bir ara bırakmıştı yine uyaniyor ağlıyor dedim devam sütüne geç dedi .mamayı kes dedi . anlamadığım devam sütü normal süt mü normal süt seninun zararlı olduğunu söylüyor bazı doktorlar.doktor Azeri bir doktor du çokta anlayamadım ne demek istediğini bulunduğum yer küçük Bir yeni taşındık başka doktora daha soracağım elbette buraya da sormak istedim
Ozgebrar2019 Arya34 Devam sütü aynı normal sütlere benziyor. Bimden alıyordum ben. Onun içindeki maddeler çocuklara göre ve normal süte göre daha sağlıklı
MotherHoney-S- Arya34 Çocuk devam sütleri var ya içeriğine ekstra alması gereken vitamin mineral ekliyorlar Onlardan bahsetmiş Normal bildiğimiz süt yani Mama değil Pınarın falan var çocuk sütü diye arayın nette
elizabeth Arya34 aptamil, millupa, içim, pınar gibi markaların kutu devam sütleri var. Onlarda inek sütü ve içlerinde şeker de var. Yani alırsanız ona göre alın.
frambuaz Arya34 banada doktor mamayı bırak normal süt ver dedı süt veriyorum hıcbır sikinti da yasamadık canim sımdıye
Arya34 Ozgebrar2019 inek sütünün sindirim açısından zararlı olduğunu bir çok doktor dan duymuştum bu farklı mi oluyor
keskebirazuyusam elizabeth devam sütleri bitek bana aşırı şekerli mı geliyor demiştim, yalnız değilmişim. Yani bir yudum alınca bile içindeki şeker çok rahatsiz edici geldi bana
elizabeth keskebirazuyusam evet evet şekerli. Ben de almıştım içimin içeriğine de bakmadım alırken bir bakayım tadına dedim şekerli sonra içeriğine de baktım yazıyormuş zaten. Almadım sonra da kızım da sevmemişti zaten içmiyor süt.
_YanakReisinAnnesii keskebirazuyusam bizde varız bu kervanda 😂 eşime bakıttım bir kere aşırı şekerli bu dedi . Hemen çöpe attım sonra da sütün zararlı oluşuyla ilgili bir sürü şey görüp bir daha hiç almadım , almayı da düşünmüyorum