01_10-2020 ben kızım 11 aylıkken tekrar hamile kaldım. Doğurana kadar emzirdim. Doktorum kesme dedi. Bazı kadınların sütü hamilelikte acı tadı okurmuş çocuk kendi emmeyi bırakırmış.
Ben hiç bir zararını görmedim emzirmenin.
Etrafımda çok kişi bırak emzirmeyi dedi ama dinlemedim doktorumu dinledim araştırdım.
Şimdi oğlum doğdu 50 günlük oldu.
Hala ikisinide emziriyorum 🤭