Merhaba arkadaslar bu yeni evim konut kredisi suan gündemde basvurular 16 ocakta baslicak ama merak ettiğim bisey var esim dediki basvurabilmek icin en az 15bin tl aylik maasli gelir olmasi gerek dedi bi yerde okumus gormus esimde 10 milyar falan maas aliyo ben calismiyorum yani bunda bi alt sınır var mı oyle bi madde var mi yani eşi asgari ucretli yada 10-11 milyar maas olan faydalanamicak mi 😔