Kızlar merhaba
Eşim uyuz oldu ailesinden geçti. Son 3 gündür çok kötü kaşınıyor. Burada okuduğum kadarıyla eczane bir karışım hazırlıyormuş. Kendileri mi hazırlıyor yoksa doktorun yazdığı reçeteyi mi uyguluyorlar? Cildiyeye randevu bulunmuyor gidemiyoruz 😓