bana yardım edin kafam allak bullak bebekler düştükten sonra durgun olur mu hareketleri normal hareketli ama eskisi gibi ağu ses çıkarma az çok keyifsiz ben Ankara yaşıyorum ama istediğim gibi ilgilenen net cevaplar veren bir doktor bulamadım özelde devlette aynı 3 gün önce gene aynı yerden düştü kusma bunaltı yok ayaklarıni gidikliyorum falan tepki var ama keyfi yok pek bu düşmeye mi bağlı sürekli kucak istiyor önceden yere koyunca falan dönerdi ederdi şimdi 3 günden beri yani keyfi yok yapmıyorda ama elleri kollarını sürekli oynatıyor yemesinde içmesinde sorun yok vücudunda kızarma morarma vs yoktu mama yapmaya gitmiştim döndüm ağlıyordu ellerinin üstündeydi kucağıma alınca sustu karismalama hesabıyla 2-3karislik yer