Hope77 Bi zamanlar evim vardı şu an yok ve kiradayım. Kira da olmak o kadar zor ki ne birikim yapabiliyorsun ne de ev alma ya kalkışabiliyosun. Benim nacizane fikrim bu sinirle evinizden çıkmayın, madem sizin adınıza alınmış bekleyin.Ortam Bi yatışsın İlerleyen zamanlarda satma fikrini tekrar gündeme getirir Bi şansınızı denersiniz. Şimdi çıktığınız zaman hem kira ödemek zorunda kalacaksınız hem satma hakkınız elinizden gidecek.