Merhaba güzel anneler. Benim 2 buçuk aylık bebeğim var ve pevli doğdu. Dün alçıları çıktı ve ayakkabı sürecine geçtik. Bebeklerinizle nasil vakit geçiriyorsunuz?Pevli bebeklerin grubu varmış bilen varmi? Ayakkabı işini nasıl yapıyorsunuz? Sürekli değişmesi gerekiyormuş