Zynpmom Kızlar acil şekilde akşama yapmam lazım şimdi haberim oldu kahve içilecek sadece yanına neler koyabilirim.neler yapayım veya marketten hazır neler alsam 19 aylık kızım var ilk kez gelecek misafirler . Sunumlarinizi bekliyorm
Minnossareannesi Zynpmom Kahveye gelene yanına tek bir çeşit tatlı konur. Evde yapacaksanız kek gibi değil de muhallebili tatlı yada kabak tatlısı gibi bir tatlı. Hazır alacaksanız baklava yada şerbetli benzeri bir tatlı yeterli olur
EmirMom Zynpmom bence az ekler azda tartolet al pastaneden hem güzel duruyorlar hemde kahve ile güzel gidyor
Temmuz1 Zynpmom kahve yanına kakaolu ıslak kurabiye güzel gidiyor.. yapımı da zor değil. Ya da disardan yaş pasta türü birsey alabilirsiniz. Ayrıca çerez meyve tabağı falan da hazırlayabilirsiniz çeşit olur.
Zynpmom Minnossareannesi EmirMom Kahve içmeye gelicez dedi ama acaba çay koysam arkasından kahve yine ikram mi etsem hani ayıp olmasın diye kahve dedi gibi geldi uğraşmıym diye
Minnossareannesi Zynpmom Bilemiyorum, bizde yemekten sonra kahveye gelinince ikram konmaz zaten tok geliyor insanlar. Kahve yanına porsiyonluk tatlı daha uygun olur
[silindi] Zynpmom bence usulen kahve demiş. İlk geliceklerse ben olsam çay demlerim iki üç çeşit de olsa tabak yaparım☺️
Zynpmom Temmuz1 Crystall EmirMom Biirbebekbirannee Minnossareannesi NurY [silindi] Dimitrina_kovaceva _yusufunannesi_38 Hepinize coook çok teşekkür ederim kızlar zahmet edip tek tek yazmışsınız Allah razı olsun. Usulen kahve dedi diye düşündüm anneme de sordum öyle deyince. İlk çay demleyecegim sütlü çikolata soslu bir tatlı yaptım şimdi yanına börek kurabiye falan koyucam arkasından kahve yaparım gitmeden . Şimdi direk kahve yapıp versem olmayacak gibi geldi 🌸🌸🌸🙏💕
Crystall Zynpmom 5-6 havucu rendeleyip suyunu salıp çekene kadar yarım çaybardqğı şekerle tavada çevir . Bi paket petibör büskivini ceviz fındık varsa evinde kuru incir falan robottan Çek karıştır havuçla top yap Hindistan cevizine bula 😍çok lezzetli ve tatlı oluyor
Biirbebekbirannee Zynpmom kahveye gelen misafirime önce çay poğaça kek vs ikram ediyorum sonrasın da kahve ve şerbetli tatlı ikram ederim
NurY Zynpmom çikolatalı bir şeyler hazirlayabilirsiniz, kendinizi sartlamaniza gerek yok kahvenin yanında şerbetli tatlı da yenir , sütlü de 🥰 Her türlüsünü yapıyorum ben çerez de ikram ediyorum
Dimitrina_kovaceva Zynpmom benim bi tarifim var şipşak oluyor ve harika. Kelepçeli kek kalıbın var mı ?
_yusufunannesi_38 Zynpmom 1 su bardagi irmik 1 su bardagi toz seker 1 litre süt 1 paket vanilya 3 yemek kasigida kakao ( sade istersen koymayabilirsin) bunlari karistir kaynat muhallebi kivamina gelene kadar sonra bi kaba bosalt oda sicaklgna gelnce dolaba koy birde kremsanti yap uzerine sur cok guzel oluyo bu tatlinin adi yok instagramda gormustum denedim cok hosuma gitti surekli yaparim tatli sevmeyen esim bitirene kadar yiyo eger istersen 2 renkte olur teyzem bi sade bi kakaolu yapar guzel olur ama bebekle ugrasmak istemezsen tercihe gore yap
Marinedeniz Bence de kahveye gelicez diye usulen soylenmis canim bence tatli olarak pasta ya da serbetli bir tatli, borek gibi birsey bide zeytinyagli ya da salata patates salatasi gbi birsey yapabilirsiniz sonra da kuruyemis felan cikartirsinjz
ilyestaa Zynpmom kahveye geliriz demisler ama ben olsam önce çay ikram ederim. Çayın yanında muhallebili bı tatlı, tuzlu bı kurabiye çerez vs. Daha sonra kahveyle çikolata 👍😍