Bebeğim 4 ay 10 günlük yüzün de sütümün değdiği yerlerde kızarık sivilceler çıkıyor dr travazol verdi geçti ama tekrar oluyor b kremi de sürekli kullanmak istemiyorum tüylenme yapıyor. Süt alerjisi olabilir diye düşünüyorum mümkün mü varsa ne yapmam gerekir bebeğim için bi sıkıntı oluşturuyor mudur