Kızım 50 günlük ne gündüz ne gece doğru düzgün uyumuyor . Şekerleme yapar gbi 10 dkka uyuyor 2 saat uyanık kalıyor . Kakasını yapıyor gazını çıkarıyorum ( yani sadece geyirebiliyor) sütünü veriyorum altı temiz . Ama niye böyle anlamadım . Sürekli mızmızlanıyor .